top of page
  • תמונת הסופר/תחדווה גבאי

חופשה באילת

הפעם בחרתי לצאת לחופשה באילת, חופשה מפנקת במיוחד, באמצע השבוע ובלי הילדים, (הם גדולים, צבא, מכינה קדם צבאית, ותיכון, כך שיצאתי ללא יסורי מצפון ועם הידיעה ששי בבית, לדאוג לכל מה שצריך).

חופשה במלון דן אילת

הנוף מהמרפסת במלון דן אילת - חופשה מפנקת במיוחד

יצאתי כבר בשבת למשפחתי בבאר שבע, כך הרווחתי ביקור משפחתי, וגם חתכתי את הנסיעה מהצפון, כי בכל זאת, מדובר בשעות רבות על הכביש.

ביום ראשון בבוקר יצאנו מבאר שבע לאילת. אני עם מזוודה גדולה כי כמו תמיד הבאתי איתי בגדים ונעליים ומעילים וג'קטים, כאילו נסעתי לעיר שוממת ולא לאילת, עיר הקניות הבלתי נגמרות. בכל פעם אני אומרת לעצמי לקחת מזוודה עם 2 סטים של בגדים שהרי אני ממילא אמלא אותה בבגדים שאקנה שם... אז לפחות שתהיה קלה בהלוך.

הגענו למלון דן והסתבר שהחדר עדיין לא מוכן, הנחנו את המזוודות בצד ויצאנו לבריכה, באילת עיר השמש הנצחית, לא שמעו על חורף והשמש חיממה את כיסאות הנוח, התמקמתי על אחד הקרוב לבריכה (איזה כיף לבוא באמצע השבוע, הכל פנוי), ופשוט שכבתי לי בעיניים עצומות, שמתי את הטלפון על שקט, ונתתי לעצמי להיכנס לאווירת חופש מרגיעה.

אחרי שעה הטלפון רטט, וקיבלנו את החדר היפייפה שלנו, חדר עם נוף מלא לים בקומה השישית ולזמן מסויים פשוט עצרנו הכל ונהיננו מהים הכחול למלוא העין וההרים החומים אדומים המתנשאים בצדדים עד לאופק הרחוק. נשמתי עמוק וחיוך זרח כמו השמש האילתית.

מפרש לבן באופק, הכי מרגיע שיכול להיות

החדר מדהים, מרווח, מרפסת אינטימית עם 2 כיסאות ושולחן קטן, בחדר יש שולחן נוסף גבוה ואני כבעלת עסק לשיווק באינטרנט שסוחבת איתה את המחשב לכל מקום, שמחתי שבמידת הצורך, אוכל לפתוח את המחשב ולעבוד בנוחות וזאת לעומת מלונות אחרים שבהם יש שולחן סלון נמוך והגב נשבר אם צריכים לעבוד אפילו זמן קצר על המחשב.

אחרי נסיעה ארוכה, אין כמו שנ"צ טוב, במיוחד כשמשאירים את כל המטלות הרחק מאחור.

התעוררתי אחרי השנ"צ רעבה והחלטנו ללכת לארוחת ערב בשעה מוקדמת. עד שהתלבשנו והתארגנו, השעה הייתה כבר 7 בערב, בדיוק זמן מתאים לאכול.

ומה נאמר, האוכל היה מדהים! אני מגיעה לאילת כל שנה לחופש חורף וכמובן שכבר הייתי במלון דן מספר פעמים, והפעם אני יכולה להגיד שהאוכל ברמה גבוהה ביותר והכל טעים. בעיקר שמחתי לראות שהוסיפו פינה של אוכל אסיאתי שאני כל כך אוהבת.

חזרנו לחדר, נהנינו מהחושך על מפרץ אילת והאורות של העיר אילת ועקבה משני הצדדים, הרגשנו את השלווה שמתלווה לחופשה כשיודעים שהיא רק החלה ושיש עוד מספר ימים לפנינו ליהנות, להירגע ולהתפנק בלי סוף.

בימים הבאים, נחנו, אכלנו, ישבנו ליד הבריכה, לצערי לא היה לי אומץ להיכנס והיבטתי על נופשים אחרים שנכנסו למים ובילדים שגלשו במגלשת המים לבריכה.

במקום זה, נהנו מהחמאם התורכי, ואני באמת ממליצה לעשות חופשה באמצע השבוע, כי החמאם היה ריק כמעט לגמרי.

והחופשה הזו יצאה לנו בזמן מעולה, בדיוק על וולנטיין די. בארוחת הערב חיכו לנו מטעמים מיוחדים ליום האהבה ולאחר מכן קילבנו הזמנה, כחברי מועדון דן לקוקטייל בטרקלין דן, קיבלנו יין ושמפניה והתפנקנו בקינוחים נפלאים ופירות מתוקים - פינוק נוסף לחופשה המפנקת שכשקבענו תאריך לחופשה, אפילו לא שמנו לב שיצא כך.

הלכנו לקניות, כי באמת שאי אפשר שלא, חילקתי את הקניות ליומיים כדי לא להעמיס ולא להמאיס... כן יש שלב שכבר אי אפשר לראות עוד בגדים ובעיקר נמאס למדוד.

אמצע פברואר, יש הנחות ענק של סוף עונה ובלי מע"מ, באמת שהמחירים נמוכים וקשה להתנגד לחדוות הקניות. הגעתי עם רשימה מסודרת וקניתי כמעט כל מה שתכננתי ועוד הרבה דברים שלא תכננתי והיה אדיר.

בדרך כלל, אני אוהבת טיולים רגליים בטבע וכמה שיותר אטרקציות וממש מתקשה עם חופשות בטן גב, קניות ואוכל. אבל הפעם הרשיתי לעצמי ללכת על חופשה באילת שכולה פינוקים, מנוחה וקניות בעיקר לעצמי, הרגשתי אולי בפעם הראשונה מזה שנים, ששמתי את עצמי במרכז, ומה אגיד לכם, זה חשוב ומומלץ.

לסיום, אני רוצה להודות לאחותי שהזמינה אותי ליהנות איתה בחופשה נפלאה באילת, מילאתי את המצברים וחזרתי עם חיוך על הפנים ובלב.